خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

یه موضوعی هست که خیلی منو آزار میده اگه کسی منت گذاشت و وضعمو خوند نظر داد خیلی بهم کمک کرده :

پسری هستم در شرف ازدواج 23 ساله تحصیلات دانشگاهی دارم و سربازی هم رفتم . 

من همیشه دوسش داشتم و خیلی هم با من بوده و خیلی هم سعی میکردم براش اتفاقی نیوفته و دورادور هواشو داشتم و همون سنین هم خیلی زیاد باهام بوده و تنها یه بار این اتفاق افتاده و سالای بعدش هم خیلی باهم تو خونه تنها بودیم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاده

خب این شرایط منو ایشون هست و الان اون به سن ازدواج رسیده و منو هم خیلی خیلی دوست داره و شایدم به کس دیگه هم اینطوری ابراز علاقه کرده باشه که راحت میتونم در بیارم ولی جراتشو ندارم ازش تحقیق کنم درباره ی گذشته ش و... چ

چون من * سالی هست شهرمون نبودم و دو ماه پیش برادرم بهم پیشنهاد ازدواج با ایشون رو داد و من از یه طرف میگم تو زندگیش خیلی رنج کشیده اگه منم جاش میبودم همین اتفاقا چه بسا بدتر برام رخ میداد و از یه طرف با اون قضایا نمیتونم کنار بیام و برام خیلی سخته که با کسی ازدواج کنم که از کاراش باخبر باشم که هم من و هم اون دوتا پسر اطلاع داشته باشند اصلا برام تصورش سخته که با اون دو تا پسر بعد از ازدواج رو در رو بشم ( یکیشون پرده بکارت عمه مجردشو برداشته اینهمه وضعش خراب بوده ) من هیچ زمان از ارتباط با دیگران به کسی چیزی نمیگفتم. ولی اون شاید گفته باشه همین طور که در مورد عمه ش به من گفته.

حالا اگر هم بخوام بگم بچگی بوده ولی اینم باید بگیم که داداش اون هم خیلی بیخیال بود و یه جورایی ترس دارم برم ازش یه تحقیق کنم چون میدونم به احتمال 90 درصد بعد از اینکه داداشش رفته سربازی ارتباط تلفنی شاید داشته؟

نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه پسرای اقوام ما خیلی دهن لق ( حرف تو دهنشون نمیمونه ) هستند و یه حرفو همه جا میگند اگه یه اتفاقی رخ داده باشه به همه میگند و همین که برم یه سئوال و جواب کنم از ریز جزئیات زندگیش میتونم با خبر شم و از طرفی برادر منم خیلی اصرار داره برم خواستگاریش.

همین باعث شده که یه جوری با خودم بگم شرایط برای هر کسی فراهم باشه این کارو میکنه نمیدونم شاید من اشتباه کنم. و یه موضوع دیگه که دودل بودنم رو خیلی تشدید میکنه این هست که از جزئیات همه ی دخترهای کوچه و اقوامم باخبرم و باخودم میگم مشکل سر دونستن هست وگرنه ... .

کابوی تنها و عباس و زری 28 جام دل و احسان و.... از شماها که فعالترین توقع دارم کمک کنید . 

یه سئوال مجزا هم از خانوما بپرسم : نظرتون در مورد این شرایط چیه؟ ( در لفافه سئوال کردم! میتونید با اسمی غیر از اسم خودتون جواب بدید)

سپاس

  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • یه دوست

ازدواج فامیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی