خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام به دوستان گلم

روژین هستم ۲۲ساله . دانشجوی هوشبری دانشگاه دولتی. من یه سوال داشتم خدمت دوستان.

من یه دختر چادری هستم و قبلا خیلیم به دین پایبند بودم. ولی حدودا یک سال پیش برنامه اینستا نصب کردم چون دوستام همش تو دانشگاه راجع به اینستا و عکس ها و فیلمای جالبش صحبت میکردن.

خوب من دوستامو هم فالو کردم. بعد دیدین که اون مطالبی که فالوینگاتون لایک میکنن برا شما هم میاد. من به خودم قول داده بودم که استفاده بد نکنم از این برنامه ولی خوب بعضی از چیزایی که دوستام لایک کرده بودن واقعا بد بود و من نتونستم خودمو کنترل کنم و نگاه نکنم البته اولش این کارو میکردم ولی بتدریج هر وقت حوصلم سر میرفت با وجود عذاب وجدان بازم اون چیزا نگاه میکردم و کم کم طوری شدم که عذاب وجدان هم نداشتم. و یه جور اعتیاد به این برنامه پیدا کردم.

یکی از ضربه هایی که از اینستا خوردم و دیدم که توی این سایتم مطرح شده راجع به سایز اندام جنسی خانم ها بود به این ترتیب که دخترایی که عکسشون گذاشته بودن هر کدوم سینه های بزرگی داشتن مورد تشویق پسرا قرار گرفته بودن و هر کدوم سینه هاشون کوچیک بو مسخرشون کرده بودن.

من از نظر ظاهری هم اندام و هم قیافه خدا رو شکر خیلی خوب هستم ولی نمیدونم چرا کم کم نگران شدم با اینکه اندامم خیلی خوبه ولی دیدم نه منم واقعا این مشکل کوچکی سینه دارم و وقتی تو اینترنت سرچ کردم دیدم بیشتر مردا سینه بزرگ میپسندن.

این شد که من رفتم باشگاه تا شاید بتونم تغییری ایجاد کنم. ولی دوستام میگفتن برای اندام تو سینه همین اندازه ای خوبه. ولی واقعا میترسم... میترسم بخاطر اندامم همسرم بعدها بزنه تو ذوقم... یا باورتون میشه گاهی اوقات حس میکنم بره یه زن دیگه بگیره یا حتی طلاقم بده !!!
گاهی اوقات میگم کاش تو این جور مطالب نمیرفتم و این موضوعات نمیخوندم. آخه من قبلش فک میکردم همسر ایندم خیلی از صورت و اندامم راضی باشه و این خیلی برام مهم بود یه احساس خوبی بهم دست میداد ولی الان حس میکنم من هیچی برا همسرم ندارم.

آخه من از نظر آشپزی و هنرهای زنانه خیلی پایینم. چون بیشتر درس میخوندم و تنها امیدم ظاهرم بود. گاهی اوقات تصمیم میگیرم ازدواج نکنم چون از تحقیر شدن متنفرم.

پیشاپیش از نظرات شما تشکر میکنم

  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • یه دوست

شوهر اینده ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی