خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام مجدد

رضا پونصد هستم .

می خوام نظر دوستان رو در یه موردی بپرسم. نمی دونم که باید اقدامی در این باره بکنم یا نه. چون ممکنه دو حالت پیش بیاد :

حالت اول:  از دو طرف یا یکی از طرفتین با واکنش بدی روبرو بشم

حالت دوم:  یا اینکه دو نفر رو بختشون رو باز کنم.

موضوع اینه که من تو محل کارم یه خانمی هست که ایشون از هر نظر خانم خوبی هستن. اما مشکلی که دارن اینه که کمی معلولیت دارن. و همچنین در بین آشنایان یک آقایی هم می شناسم که ایشون هم آقای خوبی هستن و درآمد و شرایط مناسبی هم دارن و ایشون هم کمی معلولیت دارن. و الان تا سن سی و چند سالگی فکر می کنم به خاطر همین معلولیت هیچ اقدامی برای ازدواج نکردن.

حالا من فکر می کنم اگه این دو نفر با هم ازدواج کنن هر دو خوشبخت می شن. ولی می ترسم اگه با آقا مطرح کنم ناراحت بشه که چرا یه دختر معلول رو بهم معرفی کردی و همینطور اگه خانم ببینه که من یه معلول رو بهش معرفی کردم اون هم ناراحت بشه و در کل ممکنه من این وسط کباب بشم.

نظر دوستان و مخصوصا اگه کسی خودش معلولیت داره و یا در بین اطرافیانش کسی معلولیت داره در این باره چیه؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی