خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

پسری با شرایط نسبتا کامل برای ازدواج در اکثریت معیارها. (با اغماض = شرایط کامل ازدواجو دارم )

دو مورد دختر خوب در بین همکلاسی هایم هست که هر دو رو از هر نظر مناسب میبینم. طی تحقیقات اولیه خبر دار شدم که یکی از آنها (که احساس میکنم بیشتر دوستش دارم مثل اینکه قبلا یا نامزد داشته و یا به احتمال بیشتر متاهل بوده است و الان مجرد است) قبلا عقد بوده است، اما در مورد اینکه الان مجرد هست یا متاهل شک دارم.

از طرفی احساسم این رو میگه که به احتمال زیاد مجرد است ( بالاخره در برخورد به عنوان همکلاسی و شم احساساتی مردانه ) و از طرفی نه حلقه ای نه چیزی که مطئنم کنه که متاهل هست را ازش سراغ دارم و کاملا گیج شده ام.

تمام قراین در فضای مجازی و برخورد هایم حاکی این است که مجرد است. البته از اینکه "خبرهای غیر موجه و غیر معتبری" هم شنیده دارم که در حال طلاق اند که البته تقریبا خیلی به آن مطمئن نیستم.

ایشون خیلی دختری هست متدین و اصلا به هیچ پسری محل نمیدند و یه خورده هم انگار شکست خورده یا رنجیده از چیزی به نظر میرسند.

راستش دو بار هم از طریق پیام در فضای مجازی با یک هفته فاصله هم ازشون پرسیدم که شما متاهل هستین؟ اما جواب ندادند.

همچنین اخیرا شدیدا ( به قول مجری فوتبالی ها ) در لاک دفاعی فرو رفته است و جواب پیام های مناسبتی و احوالپرسی ام رو که قبلا میدادند هم نمیده. ( البته پیام هام خونده میشه و بلاک و اینها نشدم )

بنظر شما از اونجایی که ایشون به شدت دختر تو داری هستند و تا اونجا که خبر دارم هیچ نفری سراغ ندارم که اطلاعاتی در مورد وضعیت تاهل ایشون و یا اطلاعات محل زندگی و خانوادگیشون داشته باشند چگونه میتونم و از چه طریقی بفهمم که ایشون متاهل هستند یا نه؟ (تنها مسئله من این هست که نمیدونم که ایشون متاهل هست یا نه؟ )

دانستن این موضوع برای تصمیم در مورد انتخاب از بین این دو دختر برایم حیاتی است. ( چون همونطور که میدونین با توحه به همکلاسی بودن این دو با من و مسائل فرهنگیمون اقدام برای خواستگاری از یکی دختران به منزله عدم توانایی برای خواستگاری از دیگری است )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی