خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من یه پسر 18 ساله هستم و مشکلم اینه که تا حالا محتلم نشدم تو خواب . من در بچگی مشکل خانوادگی و طلاق داشتم  و همون موقع سکس زنده هم دیدم و یه جوری خودارضایی میکردم مثلا 8 یا 9 سال بودم ولی منی خارج نمیشد  و وقتی دستشوی نوع اول داشتم و التم سفت میشد و بعد یه 8 سالی این کارو نکردم چون فهمیدم کار بدیه و سال اول دبیرستان که رفتم دکتر و بیضه هامو معاینه کرد  گفت سالمه هست و سال سوم دبیرستان شروع کردم به خودارضایی و یه سال این کارو کردم .

ولی مثلا هر هفته یا دو هفته یکبار و الان 5 ماهه ترک کردم خودارضایی رو ، ولی محتلم نشدم و این 5 ماهی که ترک کردم  به دلیل نیاز جنسی بالا موقع خواب همش به فکر سکس با همسر ایندم هستم از این رویا بافی های جنسی و التم نعوظ پیدا میکنه و یه حس خوب بهم میده مثل حس خودارضایی اینو هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم و همش فکر جنسی میکنم و تا حالا خودکار منی از التم خارج نشده و خیلی میترسم و نمیدونم مشکل دارم یا نه .

ممنون میشم کمکم کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی