خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من دختری 21 ساله ام و دانشجو که یکسالی است با پسری 33 ساله عقد کرده ام. از اول مشکلاتی  داشتیم که من گذاشتم پای اول زندگی بودن و ندونستن اخلاق ولی ماه به ماه بدتر شد و دعوای های ماهانموم رسید به هفته به هفته و روز به روز کلا با من بنای ناسازگاری میذاره و اصلا درک نمیکنه و محبتم بهم نمیکنه .دروغ میگه.اصلا حرفامو خودمو نمیفهه . مرد زندگیش نیست و خودشمم نمیدونه با خودش چند چنده .

هر کی از راه میرسه تو زندگیم دخالت میکنه و به من اهانت ولی وایمسته نگاه میکنه و منم حرفی بزنم از اون حمایت میکنه و میگه تو توهم میزنی تو اشتباه میکنی در حالی که صد باره بهم ثابت شده.

الان چند وقته منو ول کرده و رفته و خبری نیست و منم تصیممو گرفتم برای جدایی بازم با خودم فک کردم که اشتباهه هر چقدر فکر میکنم هیچ چیز خوبی نداره که باهاش بمونم و دلم گرم بشه بهش.

دختری شاد و سرحالی بودم ولی الان دیگه بریدم بعد یه سال تصمیم گرفتم تموم کنم . بنظرتون راه درستی انتخاب کردم؟ بنظرتون بعدا پشیمون نمیشم. بنظرتون فرصت ازدواج دارم بعد این ؟

سلام

من دختری 21 ساله ام و دانشجو که یکسالی است با پسری 33 ساله عقد کرده ام. از اول مشکلاتی  داشتیم که من گذاشتم پای اول زندگی بودن و ندونستن اخلاق ولی ماه به ماه بدتر شد و دعوای های ماهانموم رسید به هفته به هفته و روز به روز کلا با من بنای ناسازگاری میذاره و اصلا درک نمیکنه و محبتم بهم نمیکنه .دروغ میگه.اصلا حرفامو خودمو نمیفهه . مرد زندگیش نیست و خودشمم نمیدونه با خودش چند چنده .

هر کی از راه میرسه تو زندگیم دخالت میکنه و به من اهانت ولی وایمسته نگاه میکنه و منم حرفی بزنم از اون حمایت میکنه و میگه تو توهم میزنی تو اشتباه میکنی در حالی که صد باره بهم ثابت شده.

الان چند وقته منو ول کرده و رفته و خبری نیست و منم تصیممو گرفتم برای جدایی بازم با خودم فک کردم که اشتباهه هر چقدر فکر میکنم هیچ چیز خوبی نداره که باهاش بمونم و دلم گرم بشه بهش.

دختری شاد و سرحالی بودم ولی الان دیگه بریدم بعد یه سال تصمیم گرفتم تموم کنم . بنظرتون راه درستی انتخاب کردم؟ بنظرتون بعدا پشیمون نمیشم. بنظرتون فرصت ازدواج دارم بعد این ؟
  • ۹۵/۰۶/۰۹
  • یه دوست

ترک همسر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی