خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

  با سلام  و عرض ادب و احترام به همگی دوستان

پسری هستم 28 ساله دانشجوی مقطع دکترا و فعلا کاری ندارم ولی رشته ام خیلی خوبه . تازگی با اصرار خانواده از یه خانوم دانشجوی اخر کارشناسی ( 21 ساله ) که اشنا و از دوستان خانوادگی هستند و از محاسن خیلی خوب شخصی و خانوادگی و فامیلی برخوردارند و با خصوصیات اخلاقی همدیگه کاملا اشنایی داریم و از زمان شروع صحبت ازدواج در داخل خانوادها با هم صحبت میکنیم و از این نظر مشکلی وجود نداره و از همه نظر تقریبا به هم دیگه می خوریم خواستگاری کردم .
همه کار ها درسته ولی مشکل اینه که خانوم اصرار دارن بعد از اتمام درسمون خارج بریم و چون دو تا برادر و یه خواهرش خارج هستند خانوادش موافقند و خانواده من هم نظر اونها رو تایید میکنن ولی خودم علاقه ام به موندن بیشتره و این رو هم بگم دو تا خانواده میگن خودمون حمایت مالی رو کامل انجام میدیم ولی خودم به دلیل نداشتن سرمایه شخصی خودم نه خانوادم دو دل هستم ( سربازی هم ندارم ) و از طرفی هم چون هر دو نفرمون خیلی کفوی هم هستیم نمیخوام منصرف بشم .
ضمنا خیلی از روحیات زنها اطلاع ندارم و تو این مسائل تا حالا با هیج خانومی ارتباط نداشتم و صحبت با همکلاسی هام فقط در پیرامون درس بوده و فقط تازگی چند کتاب و چند سایت رو نگاه کردم . هم خانواده ها وهم دو نفرمون مسائل مذهبی رو  تقریبا اهمیت میدیم ممنون میشم تجربیاتتون رو در اختیارم بذارین
  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • یه دوست

دختر مورد علاقم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی