خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من 37 سال دارم و مجرد هستم خیلی دلم میخواد که ازدواج کنم واقعا احساس میکنم نیاز به یه دوست و همراه توی زندگی دارم خوشبختانه اهل گناه نیستم نه خود ارضایی دارم و نه اینکه با پسری دوست بودم اما دو تا مشکل بزرگ دارم .

زمان قاعدگیم تقریبا پونزده روز قبل دچار فشار عصبی میشم و بشدت پرخاشگر میشم که این مساله برای ازدواج واقعا نگرانم کرده مخصوصا که دوره افسردگی و پرخاشگری من 15 روزس یعنی نصف ماه .

دومین مشکلم اینه که برعکس بقیه هیچ علاقه ای به مباحث جنسی ندارم و واقعا وقتی تصور ارتباط جنسی مرد و زن رو میکنم چندشم میشه ! دوستام بهم میگن که سرد مزاجم و برای ازدواج مشکل پیدا میکنم و همون بهتر که مجرد بمونم .

و اینک وقتی یه نفر و برای ازدواج بهم معرفی میکنن فقط نکات منفی طرف و میبنم و اصلا  مثل این میمونه که یراسو رو جلوم گذاشته باشن بشدت متنفر میشم
نمیدونم چکار کنم ؟ اما بشدت دلم میخواد مادر بشم من عاشق بچه ها هستم . احساسات ضد و نقیضی دارم سنم داره بالا میره .

امکان داره یه نفر قبول کنه بدون اینک رابطه جنسی داشت باشیم ازدواج کنیم ؟

من مال نسلی هستم که حتی نگاه کردن بمرد تو تلویزیون جرم و گناه کبیره بود لطفا راهنمایی بکنید
  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • یه دوست

دیر ازدواج کردن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی