خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام خدمت همه خانواده برتریها

من یه دختره 29 ساله هستم که دوست دارم ازاد فکر کنم و برای خودم زندگی کنم ولی متاسفانه همیشه خانوادم مجبورم میکنن به کاری که خودشون دوست دارن .

پوششم چادره ولی اصلا دوسش ندارم خیلی هم صحبت کردم که من بدون چادر هم میتونم حجابمو داشته باشم ولی میگن نه .

خانوادم مذهبی هستن ولی خیلی کم ولی روی چادر خیلی بابام مقیده واقعا نمیدونم چکار کنم تا حالا هم به خاطره همین موضوع ازدواج نکردم چون کسی که پا پیش میذاره میگه چادری میخوام و کسی هم که چادری میخواد مذهبیه زیاد .

چکار کنم که به بقیه بفهمونم درسته تو این خانوادم ولی من افکاره خودمو دارم خسته شدم از این موضوع .
  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • یه دوست

دختر چادری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی