خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام و خسته نباشین

من یه پسر زیر 20 سال هستم. حقیقتش تا الان نه سنم میخورد که بخوام دنبال عشق و عاشقی باشم نه کار و درس مجال این کارها رو میداد.

اما الان مدتیه که از یه خانمی خوشم اومده و تقریبا قبل این هر روز میدیدمش و الان مدتیه که نمیبینمش و همین مزید بر علت شده تا از فکرش در نیام.

نه قصد شومی دارم نه این حسی که دارم هوسه زودگذره. واقعا دوسش دارم. چند وقت پیش میخواستم احساسم رو در میون بذارم با طرف مقابل اما نتونستم و پام لرزید.

خواستم واسطه باشه که در میون بذارم باهاش اما فرد مورد اعتمادی پیدا نکردم. حالا نه میتونم زیاد ببینمش نه میتونم از فکرش در بیام . مدام بهش فکر میکنم و آزارم میده. اسمش هر چی هست نمیدونم، اما حس میکنم یه جورایی عشق و مهرش تو دلم افتاده.

الانم بین دو راهی گیر کردم نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم. تو رو خدا کمکم کنید. تو این مدت خیلی اذیت شدم و مدام تو خودمم و بهش فکر میکنم .
  • ۹۵/۰۶/۱۳
  • یه دوست

علت فراموش نشدن عشق اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی