خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰


سلام

دختری هستم 18 ساله یه مشکل دارم  .

من هیچ احساسی به جنس مخالف ندارم  یعنی وقتی یه جا نشستم یه طرفم دختر باشه یه طرف دیگم پسر برام هیچ فرقی ندارن عین همن جذب هیچ پسری نمیشم حتی وقتی بهم ابراز علاقه می کنن و پیشنهاد ازدواج میدن بازم هیچ حسی نسبت بهشون ندارم ( فوقش یه چند ساعت به حرفاش فکر می کنم وبعد کلا طرفو فراموش می کنم) .

هر چه قدر هم که خوشتیپ و خوشگل باشن بازم هیچ احساسی ندارم ( سر این موضوع خواستگارای خوبی داشتم از هر لحاظ ولی ردشون کردم چون این طوری نمیشه زندگی کرد ) با دیدن فیلم عاشقانه و عکس... اصلا تحریک نمیشم یه جوری شده که معیار اصلیم برا ازدواج شده پول و شغل ویه ذره هم قیافه .

با این معیارم که نمیشه ازدواج کرد چون پسر ازدواج می کنه تا یه نفر باشه بهش محبت کنه دوسش داشته باشه نیازشو برطرف کنه با یه تیکه چوب نمی خواد که ازدواج کنه (ولی اینم بگم که اگه کسی رو دوست داشته باشم براش سنگ تموم می ذارم)لپ مطلب که نمی تونم کسی رو دوست داشته باشم وعاشق بشم (اینم میدونم که سنم کمه وزوده برا ازدواج یا عشق و عاشقی فکر کنم ولی هر چه قدر که می گذره بی احساس تر میشم )
  • ۹۵/۰۶/۲۲
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی