خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

نمی دونم ضرب المثل مرغ همسایه غازه رو شنیدید یا نه؟

خانم من هر مرد غریبه ای که می شناسه مدام ازش تعریف و تمجید می کنه و خودش رو از همه ی دخترانی که میشناسه بدبخت تر می دونه. ایشان به مرض چشم و هم چشمی مبتلا هستن.

هیچ مردی در اطراف ما چه در فامیل من و چه در فامیل ایشون نیست که ایشون شروع به شمردن محاسن اون نکرده باشن و این اخلاقشون واقعاً چندش آور هست.

خانه ی فلانی بزرگ تر هست. ماشین فلانی گرون تر هست. مارک لوازم خونگی، تعداد جواهرات قیمت اون ها، مبلغ مهریه و برای مسائلی از این دست حاضر هست سال ها جر و بحث کنه.

جالب توجه این جاست به کسانی حسادت می کنند که سطح زندگی پایین تری از ما دارند و تنها در یک مورد خاص از ما بالاتر هستند وقتی من از نقاط ضعف دیگران حرف می زنم و دارایی های خودمون رو میشمرم که اطرافیان ندارن فوراً بحث رو عوض می کنه و در مورد یک موضوع دیگه حرف میزنه.

ایشان فقط دوست دارن دقیقاً از نظر مادی کار دیگران را تقلید کنند و حتی وقتی براشون چیزی گرون تر از اطرافیانشون میخرم براشون ناخوش آیند هست. ما باید دقیقاً از مغازه ای خرید کنیم و دقیقاً جنسی رو بخریم که قوم و خویش اون خریده. ما دقیقاً باید به جایی مسافرت کنیم که اطرافیان اون مسافرت کردن. من دقیقاً باید از نظر ظاهری و حتی رنگ لباس مشابه اطرافیان اون باشم.

ما به مشاوره رفتیم و به صورت خصوصی به روانکاو گفتن که هیچ خصوصیت مثبتی در همسرم نمی بینم.

من از رفتارش خسته شدم و نمیدونم باید چه جوابی بهش بدم و چجوری ساکتش کنم. ضمناً من از مقابله به مثل و مقایسه ی اون با سایر زنان و دختران تاکنون خودداری کردم.
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی