سلام
خسته نباشید
من حدود یک ماه پیش در لاین با یه اقا پسری اشنا شدم خودم 19 سالمه و اعتقاداتم محکمه ولی یکم شیطنت کردم و لغزیدم. ارتباطم باهاش فقط تو لاین بود تا اینکه از طریق پیامی که بهش تو تلگرام دادم شمارمو فهمید و به خاطر اینکه این ارتباط گناه بود چند بار باهاش قطع رابطه کردم ولی بازم به خاطر پیامایی که میداد برگشتم .
از نظر عقلائی و نحوه تفکر و خیلی چیزا بهم میومدیم فقط ایشون از نظر مذهبی خیلی ازاد تر بودن. به من علاقه مند شدن ولی من از اونجایی که همچین ارتباطات و اشنایی هایی رو پایبند نمیدونم هیچ حسی نداشتم و ندارم .
ایشون خیلی از من خوشش اومده و به ازدواج فکر میکنه. خیلی ادم منطقیه و به گفته خودش تا بحال ارتباطی با دختری نداشته، خیلی بهم گفته دختر رویاهاشم حتی به دلیلم واسه عکس ندادن هم احترام گذاشته و میگه تو رو فقط واسه خودت میخوام حتی قیافه و هیچی براش مهم نیست و منم چند بار فقط به عنوان یه نوع بشر که ناراحت نشه بهش گفتم دوستت دارم .
ولی الان دیگه واقعا عزمم و جزم کردم این رابطه رو تموم کنم ولی متاسفانه همش عذاب وجدان دارم که اگر ترکش کنم به گفته خودش دیگه عاشق نشه یا زندگیشو نابود کنم و خدا همین بلا رو سر خودم بیاره...
لطفا کمک کنین من ویژگیای همسر مورد علاقم و شغلش و خیلی چیزاش متفاوته با این اقا ( گرچه ایشون از وضع مالی خیلی خوبی برخور داره و مدرک تحصیلی بالایی هم داره) ولی من نمیخوام بیشتر از این گناه این رابطه رو داشته باشم حتی گاهی فکر میکنم دارم به همسر ایندم خیانت میکنم.
گیج شدم نمیدونم چیکار کنم خواهشا راهنماییم کنین اگه دیگه جواب اس ها و تماساشو ندم...چیکار کنم؟؟؟؟ واقعا درمانده شدم... سنم خیلی واسه این بازیای بی هدفی که شروع کردم کمه .
نمیخوام وارد این بازی شم...... به کمکتون احتیاج دارم. ایا این کارم خیانت به همسر ایندمه؟ میدونم نباید الکی ابراز احساسات میکردم. الان با توجه به کنکورم گفتم دیگه بهم پیام نده و اونم رعایت میکنه فقط گاهی پیام میده بدون تو کلافه و خسته ام.
من نمیخوام بعد کنکور دیگه رابطمو ادامه بدم. ایا واقعا بهش ضربه زدم؟ نمیدونم چه کار کنم... لطفا درست راهنماییم کنین نه هر کس نظر شخصیشو با هر اعتقاد و سنی بگه.... در برزخم به خاطر خطام کمک....
ممنونم