خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من یه پسر 25 ساله هستم عاشق یه دختری شدم که آرزومه باهاش ازدواج کنم هر جا می رم تو فکرمه خیلی دارم عذاب می کشم 22 سالشه چون خیلی ازش خجالت می کشم نمی تونم بهش  علاقمو بفهمونم .

خیلیم خوشگل نیست ولی همون دختریه که از همه نظر می خوامش اما واقعیت اینه که هیچی ندارم نه کار درست و حسابی نه پولی برای ازدواج من فوق دیپلم برق هستم و اون می خواد برای ارشد حساب داری بخونه یعنی حتی تحصیلاتمونم به هم نمی خوره اگرم بخوام ادامه تحصیل بدم باید بیخیال کار بشم که بازم کلی عقب می افتم تازه از همه بدتر تا من خودمو بخوام جم و جور کنم حداقل دو  سه سال زمان می بره دوست دارم انقدر داشته باشم که اگه با هم بیرون رفتیم بتونم اون چیزی که می خواد براش بگیرم .

حالا سوالم اینه اگه تو این دو سه سال ازدواج کنه چی ؟ اگه خانواده ای داشته باشه که پر توقع باشن چی چون خانوادشو زیاد نمی شناسم ؟

من قبلا فکر می کردم هر کی عاشق می شه می تونه با یکم فکر و منطق بی خیال بشه ولی الان متوجه شدم که همچین چیزی امکان نداره اصلا یه مواقعی به خودم می گم بابا بی خیال شو تو رو خدا ، اولش سخته بعدا فراموش می کنی ولی انگار نمی شه نمی شه بی خیالش شد 

لطفا با نظراتتون راهنماییم کنید

ممنون
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی