خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

خانم های گل ، آقایون محترم ،سلام.
وقت بخیر...

دختر خانمی هستم که مشکلات گوارشی دارم. چند ماه پیش آندوسکوپی انجام دادم، معده م مقداری التهاب داشت و در حال حاضر دارو مصرف میکنم.در واقع حدود یک سال و نیم یا دو ساله دارم دارو مصرف میکنم.مشکل حادی نیست ولی خودم نسبت به سلامتیم حساسم و میخوام جلوی خطرات بعدی رو بگیرم. ان شاءالله!

قضیه از این قراره که چند روز پیش توی تلویزیون از فوق تخصص گوارش شنیدم که میکروب هلیکوباکترپایلوری ( عامل اصلی بیماری های گوارشی ) از طریق ظرف مشترک هم منتقل میشه. این میکروب رو خیلی ها توی دستگاه گوارششون دارن و چه بسا بی خبر هم باشند!

بعلاوه اینکه این میکروب ممکنه وارد بدن فردی بشه و از بین بره و ممکنه توی بدن فردی هم باقی بمونه!(مثل بنده!)

این همه آسمون و ریسمون بافتم که بگم من به این نتیجه رسیدم که وقتی از طریق ظرف مشترک منتقل میشه پس از طریق بوسیدن های خاص هم منتقل میشه.

حالا موندم که چیکار کنم!

اگه موقع ازدواج اینو به همسرم نگم ،ممکنه از طریق این بوسه ها به ایشونم منتقل بشه. ( اگه خودش از قبل نداشته باشه:)! ) و این چیزی نیست که من میخوام،عذاب وجدان می گیرم.چون خبر دارم.بی خبری ی چیزه خبر داشتن یک چیز دیگه!

اگه هم  بگم، ممکنه طرف قضیه رو خیلی پیچیده کنه و منصرف بشه. امیدوارم از کامنت هاتون بهره ی کافی رو ببرم. لطفا از به حاشیه کشیدن بحث خودداری کنید.

با تشکر
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی