خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

با سلام و احترام
راستش مشکل من اینه که نمیتونم به هیچ کدوم از خواستگارهام جواب + بدم، 18 ساله ام و محجبه (چادری) و ازنظر اطرافیانم زیبایی خاصی دارم و خدا روشکر چیزی هم کم ندارم!
امکان نداشته جایی برم و برام خاستگار نیاد!

حتی نماز جمعه هم که با مادرم میریم هر هفته همین بساطه و اذیتم میکنه...

با اینکه سنم کمه و علاقه زیادی به تحصیل و دانشگاه دارم ولی، موافق ازدواجم هستم چون بی نهایت دلبسته بچه هام و همش دلم میخواد بچه داشته باشم تا حدی که رفتم خیریه و تکفل یه بچه رو با کمک پدرم برعهده گرفتم ولی بازم اون احساس نیاز کامل برطرف نشده!

ولی با این وجود نمیتونم با خاستگارام کنار بیام،چون همش احساس میکنم اونا بخاطر ظواهر و چادرم به سمتم اومدن ( مثلا تو فروشگاه یه خانومی به مامانم گفت پسرم همش چادری میخواست ولی من قبول نمیکردم اما حالا که دختر شما رو دیدم خودمم برصدد اومدم که حتما چادری و مثل دختر شما باشه! (خوب اخه این یعنی چی؟:|))، در حالی که همیشه خودم به همه میگفتم سیرت نیکو بهتر از صورت نیکویه! کی میدونه منه چادری چه اخلاق و رفتاری دارم؟

برخلاف خیلیا که به مادیات و ظواهر توجه زیادی دارند برای من منش شخض مقابلم مهمه و طالب شخصی هستم که از لحاظ معنوی بتونم باهاش به کمال برسمو به قول معروف یه چیزی بهم اضافه کنه شخصی که اگر به چهرش نگاه کنی شاید زیبایی نبینی ولی پر بشی از ارامش هرچند که همه ادما زیبایی خاص خودشونو دارن

همین طرز فکر باعث میشه به همه جواب رد بدم، دلم میخواد شخص مقابلم بخاطر خود وجودیم منو بخواد نه متعلقات دیگه! ( نمیدونم شایدم تفکرم زیادی فانتزیه:| )

میترسم همینجوری پیش بره هیچ شخصی رو نتونم بپذیرم!

من یه خانواده متوسط رو به ازاد از لحاظ اعتقادی دارم که چادر منو نمیپسندن و تنها چادری های خانواده من و مادرمیم ( البته اهل نماز و روزه هستن با چادر مشکل دارن عموهام)

خودمم تازه 2 ساله که چادری شدم، اینه که واقعا احساس میکنم به شخصی نیاز دارم که توی این راه حمایتم کنه و ازم دفاع کنه چون راهی که درش قرار گرفتم رو واقعا دوست دارم و تنهایی از پس حرفا و طعنه ها بر اومدن کمی برام سخت شده...

اگه میشه راهنماییم کنید چی کار کنم و چجوری بینشم رو تغییر بدم؟
اهل مشاوره رفتنو این حرفا هم نیستم :|
سریع تر جواب بدید ممنون میشم
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی