خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام.
حدود چهار ماهه عقد کردم و سه ماهی میشه معاشقه با همسرم داریم. دخول رو هم برای بعد عروسی گذاشتیم.

مشکلی که دارم اینه که وقتی همسرم تحریکم میکنه اولا میل به دخول پیدا می کنم . از این بابت خیلی میترسم چون ممکنه همسرمم اختیارشو از دست بده و این کارو بکنه...

نمیخوام بکارتمو تا عروسیم از دست بدم. و این باعث شده توی غالب معاشقه هامون سعی کنم خیلی بقول معروف فاز بر ندارم . چون واقعا دست خودم نیست و قاعدتا به دنبال سرکوب حسم موقع معاشقه لذت کافی نمی برم....

مشکل دومم اینه که وقتی زیاد تحریک میشم اگر همسرم منو ارضا کنه ( از طریق تحریک کلیتوریس ) مساله ای نیست ولی اگر ارضا نشم متاسفانه دهانه ی واژنم ( همون قسمتی که آلت مرد میخواد وارد شه) درد میگیره! احساس میکنم بشدت منقبض میشه و تیر میکشه و کمی هم عصبی میشم.

در حالی که مواقعی که ارضا میشم این درد اصلا وجود نداره. حالا میخواستم بدونم آیا بقیه هم مثل من هستن؟ آیا به دلیل عدم ارضا شدن هست و طبیعیه ؟!

ممنون از راهنمایی هاتون.
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی