خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من دختری هستم که به یک سری اجبار ها زود ازدواج کردم اینقدر تو گوشم خوندن که خودمم علاقه مند شدم به این ازدواج و مشکلی نداشتم اما به نظر خودم چیزی جز اجبار نبود !

من 22 سالمه و 19 سالگی ازدواج کردم! خیلی هم مشکل دارم که هر کاری کردیم حل نشد مشاوره بارها رفتیم نه تنها بهتر نشد و بلکه بدتر شد چه شوهرم چه خانواده شوهرم حتی خانواده خودم ... به هر حال تصمیم بر طلاق گرفتم متاسفانه ....

شوهرم هم کاملا راضیه منم راضی ام تا بعدا سرکله یک بچه پیدا نشده ...  راستش هیچ علاقه ای هم دیگه بهش ندارم میدونم این چیزا کشک نیس اما خب قبل ازدواج و بعدش همه چی فرق میکنه ! خیلی هم ناراحتم به این خاطر اما اگه طلاق نگیرم بدتر خواهد شد

اما مشکل اصلی من مهریه ام هست پول خیلی زیادی میشه و همش هم قراره بده یعنی نمیتونه نده چون هم  پولش رو داره هم به خاطر ابروش باید بده

خلاصه پدرم ادم فوق العاده پول دوستیه ،  یکی از دلایلی هم که منو دادن به این به خاطر پول زیاد این آقا بود ، یعنی من مهریه ام که پول زیادی میشه رو بگیرم پدرم همه رو میکشه بالا کاری هم نداره براش لازم نیس که رمز عابر بانکم رو بفهمه ! یا به زور متوسل میشه یا هزار دروغ و کلک میگه پولت بده واست فلان کار کنم  و اینا بعدش دیگه من پشت گوشم رو هم بیبنم پولم رو نخواهم   .

من مجبورم بدمش وگرنه بدبختم میکنه تجربه ام ثابت کرده یک عمر همینجوری کارش بود اون موقعی هم پیششون بودم پول مادرم رو بر میداشت مثلا میگفت میخوام پس انداز کنم زیاد بشه زمین بگیرم اما هیچ وقت ما همچین چیزی ندیدم فقط دور خودش میچرخید ...

من بذارمش توی بانک که به دلایل بالا پدرم هرجور شده از من میگیره میخوام سریعا به صورت پنهانی خونه ای چیزی بخرم سندش به اسم خودم باشه کاری نکنن همینجوری با این ازدواج بدبختم کردن دیگه نمیخوام بابام مهریه صاحب بشه .
اما من یک دختر کم تجربه ای هستم اصلا نه بنگاه املاکی رفتم و ... هیچی بلد نیستم قیافه و هیکلم هم ریزه میزه است کوچیکتر میزنم یعنی شاید فکر کنن 18 سالمه !! نمیتونم برم میترسم کلاه سرم بذارن کسی هم ندارم کمکم کنه فامیلامون قطع رابطه کردن یه خواهر بزرگ تر از خودم دارم شهرستان دوریه و هیچ کمکی نمیتونه کنه  و مادرم هم حرفی نمیتونه بزنه حرف حرف پدرمه .

میخواستم در مورد وکیل کمکم کنید من چطوری برای خرید خونه از طریق وکیل اقدام کنم ؟؟ که من نرم بنگاهی .

پول بهش بدم خودش بگیره اما نمیدونم چطوری و باز هم میترسم یه وقت وکیله فرار کنه ! میدونم مشکلم اینه که فکر میکنم همه کلاه سرم میذارن اما شاید همینه واقعیت متاسفانه دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد منم بی تجربه  فعلا تو شراطی نیستم برم مشاوره حقوقی .. برای همین از شما کمک میخوام

اکه راهی دیگه ای به ذهنتون میرسه بجز خونه خواهشا به من بگید یه بار دیگه هم بگم پولم رو بذارم بانک پولو رو گذاشتم خودم رو که نذاشتم همش جلو چشمم بابامم اخرش از من برش میداره
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی