خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام
ببخشید وقتت مبارکتون رو میگیرم. میخوام شرایط خودمو بگم ببینم نظر شما دوستان چیه.

واقعیتش من کارشناسی برق دارم و خدمتم رو هم تموم کردم و بالای 25 سال سن دارم. خیلی مومن نیستم و قبلا هم گناهای کبیره ای مرتکب شده ولی حداقلش سعی میکنم حداقل نمازمو سر وقت بخونم و پایبند به اصول اخلاقی و اعتقاداتم باشم. نه خونه و نه ماشین نه پول اجاره خونه نه پول مراسم عروسی و ....

من الان جایی مشغول یه کارم و ماهی حدود 1 تومن میگیرم .خیلی دوست دارم ازدواج کنم تا خدایی ناکرده به سمت خلاف و ارتباط نامشروع کشیده نشم ولی واقعیتش میترسم از مشکلات بعدش.

البته شاید این مشکل 90 درصد پسرها باشه و تنها من اینطور نیستم که بخاطر ترس ازدواج نمیکنم. میخوام چند سالی کار کنم و اولش خونه و ماشین بخرم تا ترسی که بخاطر مسائل مالی بعد ازدواج دارم از بین بره بعد اقدام کنم ولی این احتمال هم وجود داره که اون موقع دیگه میلی به ازدواج نداشته باشم!!
بعد نماز رفتم پیش روحانی مسجد و چیکار کنم تا زمانیکه شرایط ازدواج ندارم خودمو پاک نگه دارم.گفت برو ازدواج کن!! گفتم الان شرایطشو ندارم و خیلی میترسم.چرا برم دختر مردمو بدبخت کنم چون نه کارمند رسمی هستم و نه پول کافی دارم و....

باز یه حدیث خوند که هر کس بخاطر مسائل مادی ازدواج نکنه سوء ذهن به خدا داره. گفتم من که خدا رو قبول دارم ولی نمیشه شرایطشو ندارم. گفت برو ازدواج کن خدا میرسونه. بعدش خدا حافظی کرد و رفت.

از اون موقع اینقدر به فکر فرو رفتم و بلا تکلیف موندم ، میخوام بدونم خدا چطوری میرسونه. اصلا شما میشناسید کسی شرایط منو داشته باشه. خدا از کجا رسونده؟ از غیب پول رسیده!! اصلا چیکار کنم این ترس ازدواج از من بریزه .

ممنون از همون.

  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی