خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من دختری 23 ساله هستم نزدیک دو ماهه که عقد کردم همسرم 28 ساله هست. فوق العاده مهربونه همیشه هوای منو داره اگه ازش عصبی بشم و لج کنم باهاش سعی می کنه آرومم کنه و با مهربونی دلیل ناراحتیمو میپرسه .
خلاصه خیلی خوبه و منم خیلی دوسش دارم. ولی یه مشکلی دارن اونم اینه که وقت رابطه به ارضای من توجه نمی کنن!!! من از همخوابی و معاشغه با همسرم خیلی لذت میبرم ولی ارضاء نمیشم!!!
همسر عزیزم خوشبختانه همیشه ارضاء شدند ولی من نه,آخرین معاشغه ما دیشب بود که بعد از حدودا نیم ساعت چهل دقیق معاشغه همسرم که ارضاء شد رفت غسل کرد منو به حال خودم رها کرد,در صورتی که من واقعا احتیاج داشتم که ادامه بده.
اونجا دلم شکست ازش دلخور شدم از حمام که اومد تا دید ناراحتم گفت چی شده خانمم؟ چرا ناراحتی؟ ولی من نتونستم بهش بگم.
تنها کاری که کردم این بود که از جام بلند نشدم برای اینکه دوباره بیاد سمتم و اتفاقا اومد و دوباره معاشغه کردیم ولی ارضا نشدیم.
همسرم ازم نمیپرسه ارضا میشی یا نه؟ در این صورت من چطور راهنماییش کنم, آخه روم نمیشه با خودم میگم خیلی مسخرس اگه بگم ارضام کنه چون اصلا ارضای من اهمیتی براش نداره اگه داشت ازم میپرسید.
به نظرتون دلیل نپرسیدنش چیه؟ گاهی اوقات با خودم فکر میکنم که یعنی براش مهم نیستم نیاز من براش مهم نیست .خیلی ناراحتم ازش دیشب نیازم سرکوب کردم به سختی خوابیدم.چیکار کنم؟
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی