خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

ببخشید شاید مشکل من پیش پا افتاده و مسخره باشه ولی برای خودم خیلی زجرآوره.

راستش چند وقت پیش مراسم عروسیم برگزار شد. من وااااااقعا برام برگزاری شکوهمند مراسم عروسی مهم بود برای همین در تک تک انتخاباتم از باشگاه بگیر تا ماشین و عکاس و ... دقت کرده بودم .

اما برای انتخاب آرایشگاه نمیدونم چرا به اینترنت لعنتی بسنده کردم. متاسفانه عروسی من علی رغم خرج زیادی که کرده بودیم با یه عروس وحشتناک برگزار شد. آرایشگر لعنتی با بی حوصلگی تمام منو درست کرد.

راستش این روزا خیلی ها بهم طعنه میزنن که کاش یه آرایشگاه بهتر میرفتی. حالا موندم با عکس ها و فیلم هایی که جرات نگاه کردن بهشون رو ندارم چه کنم؟ با خاطره عروسیم که زشتترین عروس شده بودم چه کنم ؟ با تمسخر دیگران چه کنم؟ همه شب عروسی خوشگل میشن من شبیه گودزیلا شده بودمممم
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی