خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من یه دختر 21 ساله ام . یه مشکلی واسم پیش اومده که نمیتونم ازش خلاص بشم یکی ازدخترای فامیلمون جدیدا داره نامزد میکنه من وقتی شنیدم که داره ازدواج میکنه خیلی ناراحت شدم واقعا خودمم دلیلشو نمیدونم همش تو دلم به خودم بد و بیراه میگم که تو که حسود نیستی نشستم قران خوندم از خدا خواستم اگه حسم حس حسادته منو از این حس جدا کنه چون خیلی دارم اذیت میشم  ولی از حسم چیزی کم نمیشه .

واقعا نمیدونم این حس حسادته یا چیزه دیگس براش ارزوی خوشبختی دارم دوس ندارم کوچکترین مشکلی داشته چون واقعا دوسش دارم و دختر خوبیه تا حالا بهم بدی نکرده.

نمیدونم حس میکنم منم دلم میخواد ازدواج کنم تشکیل خانواده بدم ولی دریغ از یه خواستگار خوب. البته خواستگارداشتم ولی خیلی جدی نبوده همون اول جواب رد دادم بخاطر یه سری مسائل که جور درنمیومد .

چند شب پیش خونشون بودیم پدر و مادرش داشتن با آب و تاب از دوماد ایندشون تعریف میکردن که اره اینجوریه اونجوریه خیلی مودبه ،نمازخونه ، مهندسه ، تحصیلاتش بالاس ، با ایمانه و خیلی تعریفای دیگه .

باباشم میگفت اره بخت دختر من بلند بود و از این حرفا یه ریز از خودشون تعریف میکردن وقتی اومدم خونه همش تو دلم میگفتم خوش بحالش همونی نصبیش شد که میخواست ولی من چی ...

پدر مادرمم چپ میرن راست میرن میگن که اره دامادشون مهندسه اره دامادشون فلانه شانس اوردن و از این حرفا .

بابام که فقط میخواد منو ازار بده با حرفاش همش تیکه و طعنه بهم میندازه در صورتی که من فقط 21 سالمه ولی دختر فامیلمون 27 سالشه ولی بابام جدیدا یه جوری نگام میکنه انگار من سربارشم  خیلی حالم بده نمیدونم چه کاری باید بکنم تا بهتر بشم ؟

از این حس و حال بیام بیرون. دلم نمیخواد دختر حسودی باشم تا حالا نشده بود اینجوری بشم اولین باره با ازدواج کسی ناراحت میشم همش تو دلم میگم خوشبحالش اینم سر و سامون گرفت ولی هیچ وقت بد کسی رو نخواستم و نمیخوام.

میشه راهنماییم کنید ممنونم از جواب تک تکتون.
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی