خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

با سلام

من حدود ۶ ماه که عروسی کردم. ۲ سال هم عقد بودیم توی این ۲ سال هیچ رابطه جنسی با همسرم نداشتم خانواده هامون اجازه نمیدادند شب کنار هم باشیم.

مشکل اصلی من اینکه من و همسرم بعد از ۶ ماه عروسی هنوز دخول نداشتیم همسرم موقع نزدیکی نعوظ رو از دست میده حتی به سکس تراپیست هم مراجعه کردیم قرص سیلدنافیل و تادالافیل هم مصرف کردن ولی کارساز نبود.

الان مدتی هم همسرم درمان رو قطع کردن من مشکلم رو با مادرم مطرح کردم که بعدها به گوش خانواده همسرم و همسرم رسید کلی جر و بحث پیش اومد کلی تهمت خانواده همسرم بهم زدن . الان چند روزی برگشتم خونه پدرم تصمیم گرفتم از همسرم جدا بشم .

و اینکه من چند وقت پیش پستی رو هم مطالعه کردم توی همین وبلاگ که خانمی گفته بودن که همسرشون قبل نزدیکی نعوظشون رو از دست میدن آقایی به نام عباس نظر داده بودن که همسر شما رو با سحر و جادو بستن میخواستم ببینم آیا همچین چیزی هست؟

آیا تصمیمم به جدایی درسته؟ خانوادمم هم اجازه نمیدن دیگه برگردم
  • ۹۵/۰۷/۰۹
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی