خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

خسته شدم لعنت به من که قبل از عقدم چند سالی بود که خ. ا. میکردم البته نمیدونستم برای ادم بعد ها مشکل ساز میشه .

وقتی که فهمیدم ترک کردم حدود دو سال . تا اینکه با یه پسری نامزد کردم . نامزدم خیلی گرمه ، ولی وقتی باهاشم بیشتر اوقات هیچ حسی بهش ندارم فقط تظاهر میکنم .

اون هر کاری که باشه میکنه واسم خیلی دوست داره اول من ارضا شم بعد خودش . هر کاری میکنه ولی من اصلا هیچ حسی ندارم نه همیشه ولی بیشتر اوقات تظاهر میکنم که ارضا شدم .

اگه بفهمه که نشدم خیلی ناراحت میشه البته اینم بگم رابطمون بدون دخول فعلا . من نمیدونم اخه  همون کاری که تو خ. ا. میکردم اونم واسم میکنه. پس چرا اینجوری میشم ؟

از همه بدتر بازم مجبور شدم ... خیلی حالم بده دیگه اصلا واسم مهم نیست نامزدم مهم نیست حتی هفته به هفته پیشم نیاد دلم نمیخوادش. نمیدونم چیکار کنم یعنی هیچوقت درست نمیشه ؟ چیکار باید کرد ؟ یه غلطی کردیم تو زندگی چه جوری جبران کنم ؟
  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی