خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

دوست عزیزی که درباره ماه محرم جوک میسازی و جوک میذاری، جوک هایی که مربوط به نذری دادن و ... است . تا حالا فکر کردی که، همیشه مطالب را در قالب جوک و طنز به خورد ماها دادن؟

قبلنا تا میگفتن شیرازی، به یاد حافظ و سعدی و میراث ادبی مون میفتادیم.. تا میگفتن رشت به یاد طبیعت بکر و مردم خوش خُلق گیلان میفتادیم، تا میگفتن اصفهانی، به یاد هوش و ذکاوت و دقت مردمش میفتادیم، تا میگفتن ترک، به یاد غیرت دینی و شیعی آذربایجان و مردم پاک و بی ریای اون میفتادیم.. الان چطور؟!

شعار میدیم که ایران، وطنم.. ولی دل های بعضی از ما رو به همدیگه چرکین کردند.. همیشه در قالب جوک تخریب شدیم

اوایل هرگز به امام نقی (ع) ما، به امام باقر (ع) ما، به پیامبر خاتم النبین (ع)، توهین نمی کردند و جوک نمیساختند.. بلکه اول از لقمان حکیم، اسوه ادب و حکمت شروع کردند، بعد یوسف نبی (ع) را به تمسخر گرفتند، جوکهای یوزارسیفی رو رایج کردند!! الان علنا در کانال ها و رسانه های ظاهرا ایرانی ولی در پشت پرده وهابی و اسرائیلی، به تک تک اهلبیت ما توهین میکنند..

انواع مزخرفات و روایت های جعلی و اسرائیلیات اجدادشون رو به اسم اهلبیت منتشر میکنند و بعضی از جوون های ساده دل ما رو فریب میدن.. همه اولش از چند تا جوک شروع شد..

دوست عزیز جوک ساختن و پخش کردن همیشه هم برای خنده نیست گاهی با اهدافی دنبال میشه که ممکنه هیچ توجهی به محتوای متن نکنیم.. ولی اثرش ذره ذره است.. کم کم در ناخودآگاه ما جا میگیره ..

دوست خوبم، فراموش نکن که سیاست سازنده این جوک ها اینه که، مستقیم نمیاد بهت بگه ماه محرم و عزاداری رو فراموش کن، داره بهت جوک تحویل میده اونم به اسم ماه محرم .. به اسم جوک نذری و تمسخر عزادارها و .. " انقدر جوک به خوردت میده که " وقتی اسم ماه محرم اومد ناخودآگاه خنده ات بگیره حتی بخاطر اون جوک هایی که خوندی برای نذری و ...

برای محرم جوک میسازند.. برای ماهی که زمین و آسمان و ملائک در عزای اولاد پیغمبر (ص) محزون و ماتم زده هستند.. و همینطوری کم کم دیگه محرمی نیستیم.. دلهامون یخ میزنه..

کم کم دیگه برای کشته شدن بهترین انسان های زمین و رمز زنده بودن جامعه مون می خندیم.. به همین سادگی.. می خندیم..

آری! دوست عزیز.. برای از بین بردن مقدسات و هویت یه ملت، اول طنز و جوک میسازند، بعد تمسخر میکنند، و بعد توهین و هتاکی.. نگذاریم به همین سادگی، هویت ما را بدزدند..

نویسنده : نامشخص
  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی