خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

اگر کسی یک طرفه عاشق کسی بشه تو گذشته اش ( به خصوص نوجوونیش که تو سن حساسیه و تا از آشنایی، فرد مجازی و .. محبت میبینه، جذبش میشه) باز هم گذشته اش پاکه یا نیست؟

حتی اگه طرف مقابل خودش هم علاقه اون دختر رو فهمیده باشه ولی به اون دختر علاقمند نشه و آب پاکی رو همون اول بریزه رو دست دختره و بگه بهش فکر نمیکنه پس اونم بهش فکر نکنه و با این وجود رابطه اینترنتی رسمی و در محدوده عرف  که از قبل داشتن رو به همون شکل ادامه بدن تا یه مدت؟

وقتی سوالای آقایون رو میبینم اینجا که اونایی که پاکن تاکید دارن پاک بودن گذشته دختر خیلی مهمه براشون با خودم کلنجار میرم. با کسی نبودم تا به حال ولی اواخر نوجوونیم بچگی کردم و با یک نفر در حد  دوستی مجازی و البته تو محدوده عرف حرف میزدم که یک طرفه عاشقش بودم و صحبت هامون هم هیچ وقت خارج از عرف نبود اصلا ولی متاسفانه انقدر وابسته اش شده بودم که احساساتم خارج از کنترل شده بود.

چند سال ولی طول کشید کاملا فراموشش کنم و بعد هم کاملا قطع رابطه کنم باهاش.. توبه هم کردم چند سال پیش و واقعا پشیمونم... و بعد از اون سال ها هیچ وقت به هیچ پسری نزدیک نشدم اصلا که ناغافل وابسته نشم و  به موقعش با کسی که قسمتمه ازدواج کنم و همه ارتباطات اینترنتیم رو همون چند سال پیش گذاشتم کنار ...

اصلا معیارهام خیلی عوض شده و تعجب میکنم از علاقه خودم اونم یه علاقه یه طرفه... الان همون شخص بیاد خواستگاریم من اصلا بهش جواب مثبت نمیدم که هیچ، حتی یک ذره احساسی هم نمیتونم بهش داشته باشم انقدر که از معیارهای من دوره! 

به گذشته ام فکر میکنم نمیدونم واقعا کی هستم. فکر میکرم پاکه گذشتم چون معیارم از پاکی دوست پسر نداشتن و رعایت حجاب و حیا بود ولی الان سوال شده برام.  به خصوص آقایونی که خودشون اصلا هیچ کسی رو تو گذشتشون نداشتن و به پاکی خودشون مطمئنن ممنون میشم جواب بدن که طرف مقابلشون اگر مثل من باشه به نظرشون گذشته اش پاکه یا نه نیست؟

اگه اون شخص نمیدونست احساسم رو در موردش با هم حرف نزده بودیم انقدر تردید نداشتم ولی چون در مورد احساس من و دلیل اینکه چرا نمیشه و  واقعا آشنایی اینترنتی اصلا خوب نیست و ...

چند بار تو اون مدت با هم حرف زدیم ، احساس گناه میکنم.  اگه  گذشتم پاک نیست که من خواستگار فعلیم که از آشناهامون هست و مطمئنم پاک پاکه رو رد کنم چون نمیخوام یک عمر ترس و همینطور عذاب وجدان داشته باشم برای مخفی کردن حقیقت و مهم تر از این ها نقش قدیسه رو بازی کنم برای یکی که حقشه واقعا یه قدیسه تو زندگیش باشه. اگه  گذشتم پاکه هم که به ازدواج باهاش فکر کنم.

ممنون میشم راهنماییم کنید.
  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی