خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من دختری ۲۶ ساله ام . تا الان خواستگار رسمی نداشتم . تا الان خواستگار غیر رسمی هم نداشتم . تا الان حتی یه پسرم نیومده که بیاد با من دوست شه . این عادیه یا غیر عادی ؟

میخواستم بپرسم آیا کسایی مثل من هستند؟ فقط تو رو خدا نگید که زندگی همش ازدواج نیست . من اهداف خودمو دارم کار میکنم دانشگاه هم رفتم میخوام برای خودمم ماشین بخرم به مامان بابام کمک میکنم مهربونم و خیلی از خصوصیات اخلاقی خوبو دارم .

وقتی بعضی از همکارامو که حتی ازدواج کردن و میگن تو خیابون براشون خواستگار پیدا شده . خوب من یکم نگران میشم .اضطراب مامانم و ناراحتی هاشو میبینم . اما خدا رو شکر سالمم و از خدا به خاطر تمام نعمت هاش شاکرم .

فقط میخوام بدونم این غیر عادی نیست که حتی یه نفر هم نیست که از من خوشش بیاد؟ یا هستن کسایی مثل من که خودمو قانع کنم که تنها نیستم.
  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • یه دوست

نظرات (۱)

فکر کنم  باید  خیلی  مولفه ها رو  در نظر بگیری 

قیافعه
تیپ
رفتار
اخلاق 
خانواده
و شانس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی