خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

یه سوال دارم که لطفا فقط و فقط متاهل ها جواب بدن چون نمیخوام جواب ها تخیلی و فانتزی باشه .

ده ساله که ازدواج کردم ، هر ادمی شامل خصوصیات بد و خوبه چه ظاهری چه اخلاقی و منم مستثنی نیستم . این رو هم بگم ده سال از همسرم کوچکترم . توی این سالها خییییییییلی کم پیش اومده همسرم بابت چیزی ازم تعریف کنه ، از اندام یا ظاهر لباس یا هر چیز دیگه ای .

در عوض بابت کوچکترین و بی ارزش ترین کار که حتی من درش دخیل نیستم سرزنشم میکنه . این رفتار توی رابطه جنسی خیلی بیشتر نمود داره . توی کل رابطه من هر کاری کنم یه کلمه حرف نمیزنه ،ابراز خوشنودی نمیکنه حتی با حالت چهره اش . در صورتی که من شخصا گرم هستم و از کاری دریغ نمیکنم براش . اونقدر که من مشتاقم ایشون اصلا هیجان نداره ، این سردی و سکوتش باعث شده دائم فکر کنم که اصلا علاقه ای بهم نداره .

توی مجردی تصورم از مرد چیز دیگه ای بود ،الان بیشتر به همخونه شبیه ایم تا زن و شوهر . میدونم یه طرف قضیه من و رفتارم هست .خودم موندم عیب کارم کجاست  ؟ یعنی توی این همه سال توی همه بدی و زشتی من یه نکته مثبت نبوده که قابل تعریف باشه ؟

ممنون
  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی