خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام
دخترم  _  یه ماهه که 20 ساله شدم . تجربه 3 تا کنکور دارم . دو بار ریاضی و یه بار تجربی . اصلا به ریاضی علاقه نداشتم به دلایلی ... رشته هاشم به دلم نمی نشست...

علاقه خودم به رشته انسانی و رشته هایی مثل دبیری تاریخ و جغرافیا و یا علوم سیاسی بود همچنین خوندن یه زبان خارجی مثل فرانسه ، روسی، ترکی استانبولی ( هر بار هم تو کنکور زبان رتبم در حدی بوده که این زبان ها رو اگه تهران نمیاوردم مشهد میتونستم بیارم )

اما بعد یه بحث با خونواده تصمیم بر این شد که کنکور تجربی بدم... دادم و نتیجه رضایت بخش نبود ... ناامید نشدم و دارم دوباره میخونم ... برای دل مادرم ... با خودم شرط کردم بعد رسیدن به اون چیزی که دلخواه اون هاست دنبال علاقه های خودمم حتما برم . اما ...

چند وقتیه مادرم مدام حرف فرستادن من به روسیه برای دندانپزشکی خوندن میزنه ... ازم جواب میخواد که تکلیفت مشخص کن میری یا نه ؟ و من هیچ اطلاعاتی ندارم، از این که آیا میتونم از پس زبونشون بر بیام ؟ از پس درس ها ... برخورد با روس ها و سایر خارجی ها... از پس زندگی تو غربت ، کسی هست تجربه ای داشته باشه ؟

زبان آموزیشون تو دوره پادفک اونقدر خوب هست که تا آخر مشکلی از این لحاظ نداشته باشم؟ درس ها و برخورد استاد ها چجوریه؟ اصلا برخورد روس ها چطوره با ما؟ من کمبود اعتماد بنفس هم دارم... احساس میکنم زشتم برم وسط اون بور های قد بلند 😐 ، نشم تنها محجبه شون😐 .

راستی اگه بخوام اقدام کنم چه جوانبی رو از لحاظ مالی بسنجم ؟ از کدوم موسسه یا فرد خاص بخوام که کارام انجام بده که کلاهبردار نباشه؟
  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی