خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خانواده برتری

من سورنا ۹۵، ۲۵ ساله هستم. پسری مذهبی ولی نه کاملا صفر کیلومتر هستم و با توجه به شرایط خانوادگی و دانشگاهی ام شناخت خوبی از جنس مخالف دارم.

اما یه سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده، "چرا بعضی پسر/ دخترا حتی با وجود شناخت از طرف مقابل باز هم علاقمند دوستی و عشق بازی قبل از خواستگاری هستند؟"

از بچه های خانواده برتری می خوام جوابم رو بدن ،  من خودم جواب های زیادی برای این موضوع دارم ولی همه مثل هم نیست عقایدشون.
  • ۹۶/۰۶/۲۰
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی