خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

سوالی که داشتم اینه که آیا اینکه یه دختر جوان اصلا هیچ گونه تمایلی به جنس مخالفش نداشته نباشد میتونه طبیعی باشه من از دوران بلوغ تا الان که بیست و یک سال دارم هیچ وقت تحریک نشدم حتی دیدن فیلم و عکس های تحریک آمیز هیچ گونه حس خاصی در من بوجود نمیاره و تمایلی هم به ازدواج ندارم .

به نظر شما این طبیعیه ضمنا از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارم و هیلکم کاملا زنانه هست عادت ماهیانه منظم هم دارم و آزمایش هورمونی هم دادم کاملا طبیعی بوده از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم ازدواج کنم از طرفی هم میترسم بعدا که سنم بالاتر رفت پشیمون بشم که چرا ازدواج نکردم و اون موقع دیگه خواستگاری نداشته باشم .

نمیدونم چکار کنم دارم خواستگارای خوبی رو رد میکنم ولی میترسم کارم اشتباه باشه و بعدا پشیمون بشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی