خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰


سلام

مشکل من اینجاست که همه به من میگن اخلاقت کوچکتر از سنت هست و حرف هایی میزنن که باعث ناراحتی من میشه. یا مثلا به من میگن این کارها از تو بعیده یا چرا اینطوری با بنده خدا صحبت کردی و ...

البته خودم قبول دارم که رفتار و کارهام  کوچکتر از سنم هست و گاهی اوقات خودم هم متوجه میشم که کارهای به اصطلاح کودکانه ای انجام میدم و البته تو این قضیه پدر و مادرم رو هم مقصر میدونم چون منو مثل بچه بزرگ کردن و زیاد منو تو جامعه نبردند .

ولی اصلا دوست ندارم اینطوری باشم میخوام راهی رو بهم یاد بدید که رو خودم کار کنم که رفتار و کارهام به سنم بخوره . من 27 سالمه و الان داخل یه شرکتی کار میکنم که به رشته ام ارتباط نداره و بیشتر دارم سعی میکنم روابط اجتماعی خودمو بالا ببرم ولی با این وجود اینجا هم گاهی اوقات بخاطر کارهام غیرمستقیم مسخره ام میکنن.

ازتون خواهش میکنم یه راهی بهم معرفی کنید تا این مشکلاتم رو حل کنم چون نمیخوام اگر ازدواج کردم این کارها و رفتارهای من موجب رنج و ناراحتی زنم بشه.

خیلی ممنون دوستان
  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی