خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

قبلا اینجا پست گذاشتم و پست من تو سایت های دیگه کپی شده

من ۲۲ سالمه و از ۱۴ سالگی تو گرداب خوش آب و رنگ خودارضایی افتادم و فی الحال ۹ سال خواسته و گاهی ناخواسته که امسال خود خواسته بوده و به طبع مشکلاتی برام پیش آورد که خدا رو شکر هموار شده .

مسئله من اینکه :

این اواخر دو بار خون بعد از خودارضایی دیدم موقعی که دستشویی رفتم و قبلش درد حس کردم حالا سوال اینجاست این خون چی بوده ؟

معذرت میخوام ببخشید چون اینجا فضای مجازی راحت میگم کمی زنانه شده و باد و حس می کنم با اینکه دو هفته ست این کار و انجام ندادم و ترک کردم به لطف خدا ان شاالله توبه شکن نشم و پیش خدا شرمنده نشم

دو تا سوال ذهنمو درگیر کرده :

۱: پسران و دخترانی که خودارضایی دارن تشخیص داده میشن ؟ یعنی از کنار همچین دختری رد شن متوجه میشن ؟

۲ : ممکن کسی خودارضایی می کنه هیکلش سکسی دخترونه شه ؟ نگاه های معنی دار پسرا چیه ؟ چرا یه جوری نگاه می کنند !!! مثلا ماتشون می بره .

Pr های دردناکی و تجربه می کنم و نوع هایمنم مشخص نیست دو سال پیش دکتر رفتم دکتر گفت شب عروسیت کارت به بیمارستان می کشه منظورشو نفهمیدم منظوزشون این بوده که باید هایمنکتومی انجام بدم ؟

تو خودارضایی هام خودکنترلی داشتم و مدخوله نیستم و اصلا دست نمی زدم . Pr هام نامرتبه و این ماه رد شد و خبری نیست . امکان دکتر رفتن ندارم .

از اینکه انقدر فکر مردم هستید و بی تفاوت نیستید کمال تشکر و دارم .

ممنون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی