خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام نماز روزه هاتون قبول

یه سوال دارم از محضر شریفتون توی مسئله ی ازدواج چقد تحصیلات والدین مهمه؟

راستش مادر من به دلایلی درس نخونده و تحصیلات ابتدایی داره ولی پدرم لیسانس. همیشه این موضوع فکرمو مشغول میکنه تا بالاخره تصمیم گرفتم اینجا مطرحش کنم. من خودم دبیری میخونم و تصمیم دارم که به هر قیمتی که شده تحصیلاتم رو به دکتری برسونم و یکی ار انگیزه هام برای ادامه تحصیل این بوده که دلم نمیخواد بچه ی من روش نشه بگه مامانم چقدر درس خونده. من همیشه از وضعیتم شرمسارم و هر کاری که میکنم مادرم راضی به درس خوندن نمیشه. بگین چکار کنم ؟

این مسئله برا ازدواجم مشکلی ایجاد میکنه؟ آقایون لطفا از نظراتتون محرومم نکنید ( شعار هم ندین لطفا )
  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • یه دوست

مشکل های ازدواج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی