خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان

خانمی بیست و چهار ساله ام . یه ساله که ازدواج کردم و لیسانس جامعه شناسی دارم. یه سالی هست از فارغ التحصیلیم میگذره. اون موقع که دانشجو بودم خیلی دوست داشتم پشت هم درس بخونم و به یه جایی برسم.

ولی الان یه خورده سرد شدم. ادامه تحصیل تو این رشته ارزش داره؟ کسی هست که تو این رشته شاغل باشه اصلا:(یه مدتی رفتم دنبال اینکه روانشناسی بخونم ولی دیدم برام سخته..یه مدت در پی این بودم برم یه رشته دیگه کلا لیسانس بگیرم ولی چون ی بار سراسری خوندم دیگه نمیشه.. همسرم میگه تو همین رشته ی خودت بخون موفق تر میشی ولی من شک دارم.. دو ماه دیگه ارشده.. دو صفحه میخونم.. ذهنم هزار جا میره.. اگه هیجا مشغول نشم.. اگه همش خونه دار و وابسته باشم. .اگه.. اگه..

همسرم میگه امسال فقط خوبه قبول شی سال دیگه دیره.. دوستان کمکم کنید..چه کار کنم؟ دوستان کسی جامعه شناسی خونده؟ رشته خیلی خوبی هستا.. ولی حیف که بازار ضعیفی داره..)
  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی