سلام
مادر سه فرزند، 2 دختر 8 ساله و یک پسر 14 ساله هستم .شوهرم چند ساله که فوت کرده منم ازدواج مجدد نکردم . به تازگی متوجه شدم پسرم توی اینترنت عکس الت های زنانه را جستجو کرده و یک فلش مموری پیدا کردم که فیلم سکسی داشت حتما نگاشون کرده. تازه براش گوشی گرفتم . این موضوع منو نگران کرده از طرفی هم پدری نداره که راهنماییش کنه فقط منم حتی عمو هم نداره .
چطور سر صحبتو باهاش باز کنم ؟ چه راهنمایی درباره مسائل جنسی بکنم ؟ ایا نحوه اجرای رابطه و مایع منی بهش بگم ؟ ( چون فک میکنم فیلم دیده ) . درباره بچه دار شدن ..... چیزی بگم !؟
میترسم اگه اطلاعاتی بهش ندم به راه های منحرفی کشیده شه ؟ خودمم شاغلم وقتی خونه نیستم نمیدونم تو خونه چه خبره تنها میمونه و از اون جایی که خواهر و برادر رابطه خوبی ندارن با هم دعوا میکنن  دخترامو میبرم خونه خواهرم و پسرم تنها میمونه خونه . میترسم .
مخصوصا اون فلش مموری و عکس .... نگرام کرده ؟ 
راهنمایی کنید لطفا !