خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام
بنده از کاربرای سایت سوال داشتم که چرا عمده ی دخترای مذهبی بد خلق هستند من سه تا کیس برای ازدواج انتخاب کرده بودم که هر سه مذهبی و مقید بودند ولی متاسفانه وقتی تحقیق کردم راجب اخلاقشون هرسه کیس مغرور و بد اخلاق بودند کلا" قید دختر مذهبی رو زدم در حالی که خودم مذهبی هستم ولی خیلی میترسم .
چرا اخلاقتونو درس نمیکنید آخه
من چطور میتونم یک همسر خوش اخلاق و مقید پیدا کنم


پاسخ :
سلام
به نظر بنده شما دارید اشتباه بزرگی می کنید . غرور داشتن برای یه دختر در اجتماع از واجبات محسوب میشه . این غرور داشتن این قدر مهمه که حتی حضرت علی علیه السلام هم بهش اشاره کردند .

بدخلقی با نامحرم هم مثل همون غرور داشتن هستش . دقت داشته باشید که بد خلقی با بی احترامی فرق می کنه . اگه سعی کنید با یه دختر مذهبی ارتباط برقرار کنید طبیعتا بد خلقی می بینید و اگه اصرار کنید ممکنه کار به بی احترامی هم بکشه . درستش هم اینه که در صورت اصرار ، دختر مذهبی باید تند برخورد کنه .

پس اگه از اخلاق اون 3 دختر در جمع دوستاشون مطلع نیستید همون طور که گفتم دارید اشتباه می کنید . اگه از رفتارشون در جمع های زنانه خبر دارید و این طور میگید بحث فرق می کنه .
موفق باشید
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی