خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من پسری ۲۷ ساله هستم و حدود ۸ ماه میشه با دختر خانمی عقد کردیم ...

خدا رو شکر دوران خوبی داریم و عاشقانه همدیگه رو دوست داریم. اما سوالم اینه که من چون خواهر نداشتم و با هیچ دختری قبل از ازدواج دوست نبودم، بلد نیستم ناز خانمم رو بکشم وقتی ناز میکنه یا خودشو برام لوس میکنه...!!

نمیدونم اصلا باید چیکار کنم یا چی بگم بهشون!! اصلا ناز کشیدن چیه؟ اصولش چیه، ذاتیه یا میشه کسب کرد؟

همسرم خوشبختانه چیزی نمیگه بهم، ولی خودم دوست دارم یاد بگیرم و تو زندگی چیزی براش کم نذارم.( البته شاید تو دلش بگه چرا همسرم اینجوریه!! ).

از شما دوستان ( چه خواهران و برادران ) خواهش میکنم کمکم کنید که چیکار باید کنم. دوستان متاهل هم تجربیات خودشونو در این مورد در اختیارم قرار بدن لطفاااااا...

خانما حتما جواب بدن! که دوست دارن همسرشون نازشونا بکشه یا نه؟ کی اینکارو بکنه بهتره؟ چه جاهایی باید ناز کشید و چه جاهایی نباید کشید و ...

تا حالا چیزی برای همسرم کم نذاشتم،دوست دارم این یه مورد هم با کمک شما دوستان حل بشه ان شاءالله.
                ممنون...
  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی