خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

مسائل زناشویی,مسائل دوران عقد,راهایی تحریک مردان,انتخاب همسر

خانواده بهتر

حضرت علی علیه السلام :
هر گاه به مشورت نیازمند شدی ، نخست ، از مشورت با "جوانان" شروع کن ،‌زیرا ذهن آن ها تیزتر و حدس آنان ،‌سریع تر است .
پس مسئله را به میانسالان و پیرمردان ، واگذار تا در آن نقادی کرده ، بهترین را برگزینند ؛ چرا که تجربه آنان بیشتر است .

  • ۰
  • ۰

سلام

من دختری هستم سی ساله . با تحصیلات بالا، شاغل، از خانواده خوب و اصیل، قیافه مناسب . خیلی دوست دارم زودتر برم سر خونه زندگیم اما متاسفانه هنوز کسی پیدا نشده که بتونم با خودم کنار بیام و بهش جواب مثبت بدم.

خانواده م توقعشون ازم بالاست یعنی دوست دارن با یه موقعیتی مث خودم ازدواج کنم خودمم همینطور ولی هر کی میاد یه ایراد اساسی داره . باور کنید از بد و خوب کردن خودم خسته شدم .

هر بار خواستگار میاد بعضی ها رو که همون صحبت نکرده رد می کنم بعضی ها رو هم که اول تمایل دارم  متاسفانه بعد یه هفته رد می کنم : با خودم فکر می کنم هم کفوم نیست و اگر باهاش ازدواج کنم ضرر کردم.

خیلی نیاز دارم خانواده م موردهایی که میان رو در موردش نظر بدن و تاییدش کنن منتهی پیش نیامده . فعلا اونها هم بر این باورند که من لیاقتم خیلی بیشتره . اما من خیلی احساس تنهایی می کنم دوست ندارم این وضعیتو .

چرا خدا کسی رو نمیفرسته برای من که بتونم بپذیرمش با کمال میل و زندگیم رو بکنم؟ کسی میتونه کمکم کنه؟ خیلی سرگردان و گیجم و ناراضی از وضعیت ازدواجیم
  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • یه دوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی